zaterdag 23 april 2011

red lipstick, sunshine and daisies

Hey iedereen, ook al moet ik nu eigenlijk hard aan het leren zijn, kon ik het niet laten om vandaag foto's te trekken :). Normaal zijn mijn foto's redelijk donker en vaak in het zwart-wit. Maar vandaag wilde ik eens iets anders, iets zomer-achtigs. Een beetje in de stijl van deze foto's van weheartit.com:


 en dit is het resultaat:

dit moet sneeuwwitje voorstellen:





































de eerste keer dat ik erin slaagde om een visgraatvlecht te maken :D :

24 opmerkingen:

  1. wauw echt prachtige foto's! zo clean
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, die visgraatvlecht is echt goed gelukt! en mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooi hoor. Die vlecht is echt mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Love those apple-photos! Like a Showwhite!
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw echt mooi! ik zag je op girlscene, zou je mijn blog willen bekijken? http://gotothebigcity.blogspot.com
    comments zijn altijd welkom (;
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg bedankt iedereen :D!
    @Sasha: yeah that was the intention of the three photos, I'm glad that it's recognizable. And thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een mooie vissengraat vlecht! Ik moet dat echt ook eens gaan leren.. Heb je gewoon via youtube gekeken ofzo?..

    Zou je mijn blog willen volgen? :D
    Ik heb nu een little beauty give-away!!
    En ik volg sowieso terug ;)
    xoxo Eva

    www.jeansnpumps.blogspot.com

    www.jeansnpumps.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De foto's doen me echt denken aan een sprookje! Prachtig <3
    En bedankt voor het volgen , ik volg jou ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, heeel mooi!

    X. http://livingafashionablelife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. very pretty and very natural
    Shall we follow each other (via google friends)? Let me know
    http://tumeretrouverasaparis.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. These pictures are absolutely beautiful!! Love your plait!

    We're now following you- please follow us back! :)

    T & J

    www.thestylerawr.com

    XoX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's, super gelukt :D
    Ik houd van bright pictures!
    En de vlecht is ook mooi, vooral omdat je hem met dikkere plukken hebt genomen!
    x http://ohmycocorico.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankjewel iedereen!! :D
    En misschien zet ik deze week eens een uitlegje hoe je zo'n vlecht maakt, het duurt wel even voor je het onder de knie hebt, maar als je door hebt hoe het moet is het eigelijk heel simpel :).

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waaaauw die fotos zijn mooi! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. thanks for your comment doll following you :) love your braid in the last image! <3

    xx
    http://www.iletaitunefois.com.au

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je eerste foto is super!
    En de rest natuurlijk ook! (;

    Liefs,
    tamara schrijft

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel toffe foto's maak je, en leuk blog (: Ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw!!!
    Deze foto's zijn echt super !!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jeetje wat een mooie foto's!!
    xxxxxxx
    http://behindthe-scenes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen