woensdag 27 april 2011

druk druk druk

Ik heb nu enkele daagjes niets kunnen posten omdat ik moest leren voor mijn examen van vandaag. Ik heb net wiskunde gehad en het ging redelijk goed, ik ben echt heel opgelucht dat het voorbij is! Nu nog drie examens te gaan... Ik zal proberen om toch nog een stuk of drie keer per week te posten.

















Bron (foto)

Deze quote verdient wel een plaatsje op mijn blog :). Ik ben happy single. Misschien verandert mijn liefdesstatus wel morgen, of overmorgen, of volgende maand, of over twee jaar...let's see who will cross my path (oké, ik weet niet zeker of dat wel correct Engels is maar ik vind het iets beter klinken dan: laten we zien wie mijn pad zal kruisen) ;) <3.

1 opmerking:

  1. you have really nice design!
    I just love it:)
    there's a giveaway on my blog,participate if you want:)
    www.vanillalipstick.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen